Czym jest oprogramowanie CRM?

Oprogramowanie CRM

Oprogramowanie CRM stosowane jest przez firmy na całym Świecie. Ich wielkość, liczba stanowisk oraz branża, w jakiej działają nie ma tutaj znaczenia, bowiem system jest elastyczny i potrafi dopasować się do funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa.

Zarządzanie relacjami z Klientami

Zarządzanie relacjami z Klientami (ang. Customer Relationship Managment) opiera się na budowaniu więzi z Klientem oraz przede wszystkim zdobyciu jego zaufania do naszej firmy. Inwestując w prosty CRM jesteśmy w stanie identyfikować kluczowych dla firmy klientów i zastosować wobec nich odpowiednią strategię.

Wpłynie to efektywniej na współpracę klient – firma, co przełoży się na zadowolenie klienta. Nie każdy z kontrahentów ma status „priorytetowego”, a program CRM będzie w stanie pokazać czy lepiej utrzymać obecnego klienta, czy jednak warto skupić się na pozyskaniu nowego.

Prosty CRM poprawi relacje

Osiągnięcie dobrych relacji z klientami wymaga indywidualnego podejścia, gdzie samo zaufanie buduje się latami. Wszystkie procesy są bardzo czasochłonne i skomplikowane, dlatego z pomocą przychodzi oprogramowanie CRM, w którym zapisywane są działania wykonywane krok po kroku.

Zarządzanie relacjami z Klientem wspierane przez oprogramowanie CRM pozwoli na zebranie informacji o: klientach, partnerach oraz wszystkich osobach związanych z przedsiębiorstwem. W systemie dostępna jest pełna historia klienta, korespondencja oraz wszelkie ustalenia.

Te elementy znacznie ułatwiają pracę handlowców, którzy mogą przejmować wzajemnie obowiązki jeśli jeden z nich korzysta z urlopu. Zachowana jest ciągłość zadań i kontaktu z klientem. A ten przecież jest dla nas najważniejszy.

Oprogramowanie CRM w skrócie

System wykorzystywany jest  nie tylko do poprawy zarządzania relacjami z Klientem. To również doskonałe narzędzie do ofertowania i usprawnienia pracy działu telemarketingu.

Należy pamiętać, by wybrać oprogramowanie, które będzie w pełni przystosowane do działania naszego przedsiębiorstwa. Dlatego potrzebna jest analiza przedwdrożeniowa, dzięki której znana będzie struktura firmy i jej słabe ogniwa, jakie system CRM pomoże wykluczyć.

Ile trwa wdrożenie systemu?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, która wskaże konkretny dzień i godzinę zakończenia wdrożenia. Wszystko uzależnione jest od tego czy oprogramowanie CRM wdrażane jest dla małej firmy czy może decyduje się na niego większe przedsiębiorstwo z kilkoma oddziałami w kraju.

Sama cena, jak i czas wdrożenia uzależnione jest między innymi od ilości stanowisk i wybranych modułów. Przybliżony termin realizacji może wskazać wspominana już analiza przedwdrożeniowa. Po jej przeprowadzeniu, specjaliści mają wstępne wnioski na podstawie których odpowiadają na pytania Klienta.

Umów się na prezentację systemu. Zadzwoń do nas 32 420 66 21.